Athinias 2009.01.31. 20:11

Magamról

Elég régen hoztam létre ezt a blogot, de csak egyetlen este szerkesztettem, azóta fel se néztem rá, nem volt hozzá affinitásom :D Viszont most az egyik haverom elindította a saját blogját, így kötelességemnek érzem, hogy én is elmondjam a véleményemet hasonló témákban :P Az oldala megtalálható itt: gaborpg.blog.hu De idegesítő ez a szerkesztő nézet :P Na mindegy, majd ha már nagyon zavarni fog, inkább forráskódban írom az egészet. Otthonosabban érzem benne magam, és testreszabhatóbb is :) A link pl. nagyon zavar, majd legközelebb rendesen megcsinálom, most még nem tragédia :) Ja igen, kéne néhány alapinfó rólam. Sokmindent nem érdemes elmondanom, egyrészt mert hülye vagyok, és nem is nagyon tudnék, másrészt meg fent vagyok a nagyobb közösségi portálokon, aki akar ott megtudhat rólam pár dolgot. A fontosabbak azért: Konkoli Bence vagyok, az Athinias becenév saját találmány, szerepjátékos koromból maradt meg, szerintem egész jó :) Hasonlít egy görög szigetre, biztos szép hely /vagy lepukkant putri, igazából lényegtelen/. 19 éves vagyok /majd márc. 13.-tól, de lusta leszek utólag átírni/ szeretek a haverokkal lógni, piálni, bulizni, hülyülni, gitározni, zene-film alap, olvasni is szoktam /ne vessetek meg/ szóval átlag tízenéves vagyok. Petrikes diákként elég laza életem van, tavaly érettségiztem előrehozva pár tárgyból, így most heti 13 lyukas órám van, plusz ezek mellé egyszer sincs első órám. Úgyhogy lehet anyázni, köszönöm :D Informatikusnak készülök, ez jelenleg abban nyílvánul meg, hogy az összes haver gépét én állítottam össze, és a többségét én is szereltem, weboldalakat készítek, informatikai fejlesztésekben segédkezek, és hasonlók. A munkafelszerelést /laptop, fényképező/ természetesen díjmentesen kapom, igaz, úgyis megvenném :) Az első nyári munkámból laptopot vettem. Hiába, kocka volnék vagy mi. Legalábbis a többiek ezt mondják. Aztán mennek CoD-ozni :P Mindegy, egy szavam se lehet, klánvezér voltam az ország legnagyobb Lineage 2 L2J szerverén /magyarul helyi főkocka/, és most, hogy megvan az új gépem, és futnak rajta mai programok, végre tudok megint játszani, szoktam is :) Nincs is ezzel probléma, amíg nem disconnectel a szerver :P Szóval szeretek még gitározni, Rolival tervezünk is egy közös bandát, ő a basszeros, én pedíg a szólista, márcsak énekes, meg dobos kell, és mehet is :D Ja, meg egy új gitár :) Most egy elektro-akusztikuson tolom, de márciusban megveszem az új elektromosat is :) Majd kiteszem blogra :D Vagy ráunok az egész blogosdira megint :D Majd idővel eldől. Ahhoz az is kéne, hogy valaki olvassa, amit ide felírkálok. Már ha lesz olvasóközönség :P Szar humorom van, hülye is vagyok, szeretném arra fogni, hogy csak azért, mert elittam már az agyam, de fiatal vagyok, az még regenerálódik :D Asszem :D Majd úgyis tapasztaljátok, ha felnézegettek ide időnként ;) RSS-be vegyetek fel, ha találtok itt valami érdekeset, az a legcélravezetőbb :D Bármiről hajlandó vagyok elmondani a véleményemet, ha valakinek nem tetszik, vagy szarja le, vagy lehet kommentálni. Lesz majd sok-sok youtube link is, keményvonalas felhasználó vagyok, úgyh minden témához lesz valószínűleg pár videóm :) Kezdjük is eggyel, és ezzel búcsúznék is mára, íme egyik kedvenc videóm, jómagam készítette felvétel, melyen Dave és Miki főszereplésével elég komoly vígjátékot láthatunk :D Jó szórakozást mindenkinek!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://athinias.blog.hu/api/trackback/id/tr68914884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gaborpg 2009.01.31. 20:27:29

:D Minden igaz amit a Bence mond!:P De hogy mint barátja bevédem nem annnnnnnyyyyyirrra kocka :D
És rohadj meg a sok lyukas órád miatt!

FarkY 2009.02.02. 18:59:59

inkább az impro vidit tennéd ki, vagy a farky live-ot :D az örök klasszikus :P Am gratu a bloghoz fogom látogatni

moretti 2009.02.03. 14:26:43

háhá nmgyenge szegény pato:D
süti beállítások módosítása